Alla inlägg under februari 2017

Av Jenny E - 18 februari 2017 16:15

Uteritt! Inledde längs asfalten genom Hamra, Rörby, Blacksta och Rista. Travade längs skogsvägen fram till Gelas grusväg och travade den fram till flygfältet där vi galopperade. Sedan skrittade vi tillbaka till Hånsta. Ganska exakt 7 km och vi var ute ungefär femtio minuter. 

Av Jenny E - 14 februari 2017 15:30

Tisdagar har Paulo Bastos träningar på "min" ridklubb, Uppsala Ponnyklubb, dressyr eller WE-teknik. Typ. Har jag ledigt från jobbet passar jag gärna på att följa några träningar från sidan, lärorikt! Denna dag var jag även fotograf och fick godis och pepsi som belöning. 

Av Jenny E - 11 februari 2017 14:15

Uteritt på egen hand. Disa har nog börjat "landa" en aning för hon var mycket lugnare inne i stallet och även ute under ridturen. Vi tog samma sväng som för två veckor sedan. Ganska hårt i backen, men det gick att trava lite samt galoppera längs flygfältet. 

Av Jenny E - 4 februari 2017 16:30

Fantastiskt hårt i backen. Red ner i en av sommarhagarna och kunde trimma lite i skritt och trav. Disa tyckte att jag var lite jobbig i början, men släppte till rätt fort och kändes loss och lösgjord. 

Ovido - Quiz & Flashcards